Helgen

Nu tänkte jag bara berätta om min helg.
Det var ju så att min fru Elin har/haft ont i magen så vi har vart på sjukhuset. fast det var ju på torsdag natt som jag satt med Elin på sjukhuset. På Fredag åkte vi in, Aswad körde oss. så klockan 9.30 var vi på st Göran som sedan skickade oss vidare till KS efter flera timmar. Frugan min fick göra flera undersökningar och sedan fick vi åka hem.
Nu har det gått en vecka sedan hon fick ont i magen. Så nu har hon ringt tillbaka till sjukhuset och sitter där och väntar på att en läkare ska prata med henne. Så efter jobbet blir det nog sjukhus som gäller för mig.....
Annar under helgen har jag haft det trevigt.
var ju ute med Cilla, vi var ju på Stureplan, men fy fan vad hemskt det var. Sjukt mycke folk man kunde inte ens röra sig så de var jobbigt. Efter ett tag träffade jag mr nice och den sköna så vi drog till en krog på söder så de var mysigt....

Annrs har bara jag och frugan sytt en samba bikini =)
den får ni se den 16 agusti då jag dansar i midnattsloppet =)


Ciao så länge<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0