En vanlig skoldag

God morgon!
Idag är som vilken annan dag i veckan för idag ska jag till skolan som vanligt.
Men idag har jag sovmorgon vilket är så skönt.
Börjar skolan kl 11.40 så de är ganska skönt :)

Senare idag ska jag även jobba det ska bli skönt, För denna vecka känns det som om jag bara har ruttnat hemma.
Har ju vart sjuk, är nog lite sjuk fortfrande men det fixar sig ;)

Ida hoppas jag på att få någon lexa, det var ju så länge sen..

+ att vi får ett nytt ämne idag så det ska bli kul :)

Ska ringa Gurra och tala om för honom att jag ska jobba ikväll så att det inte blir några konstigheter....


Ciao så länge<3

Kommentarer
Postat av: Elin

hoppas du får en bra dag =)

2008-08-25 @ 10:11:25
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0