Det gick tyvärr inte så bra med kolhydraterna

Så jag får börja efter helgen...

Idag fyller min snygging Asim år :)
Grattis...
Och tyvärr så är jag för sjuk för att träffa dig men ag ringer sen ;)


Ska inte göra något speciellt under helgen...
Ska vara hemma för att jag måste städa och bli frisk.
Det är nämligen inte kul att näsan rinner hela tiden...
Och jobbigt att handla massa citron o skit...

Idag ska jag äta köttsoppa det ska bli gott har inte ätit de på länge...
Funderar även på att se nån bra rulle...

Skulle ju åkt hem till killens familj idag men eftersom att jag är sjuk, tror jag inte att de oxå vill bli sjuka så nu ere bara att vara ensam :(

Jajaja nu ere dags för mig att kolla på lite tv och städa om jag pallar...

Ciao så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0