Det brinner!!!

Tjena Tjena

Nu är jag vaken efter en underbar kväll med min fru Elin/Magda och hennes kompis/familj.
Det hela började med att vi träffades klockan 19 hos Elins mamma för att äta kräfotor...
Men det hade börjat brinna i en lägenhet på gården...
Min fru går då upp till lägenheten för att "rädda" familjen och släcka elden vilket hon lyckas med....
Men det var helt hemskt...
Men alla klarade sig, tack och lov...
Iaf så kom brandkåren, polisen och socialtjänsten för att kolla läget...
Självklart har jag tagit lite bilder, men tyvärr så är det på Elins kamera och den är hos hennes mamma så jag fixar de när jag kommer hem och har fått bilderna....

Iaf lite mer om kvällen...
Vi var ju då hos Elins mamma och åt kräftor och paj för de som inte äter kräftor (jag)
De var jätte mysigt och Elin blev sjukt full, men ni vet en sån här bra fylla. Inte en sån här jobbig,
Hon var glad och hade det roligt...
Så det var bra.. Jag hade druckigt lite, jag med men det var bra...

Senare drog vi ut till Kaus el något, det var helt dligt (förlåt) men det var så dåligt den värsta djn ever.

Jjaja sen träffade jag Elins kille och han var bra, än så länge iaf..
Men vi får se vad som händer om han klarar mina test lixom :p

Nu är jag hos Elin iaf och ska till en ny kräftskiva..

Har ni vart på någon kräftskiva?

Ciao så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0