Ciao bello

Nu sitter jag hemma =)
Först var jag i skolan som vanligt och sen blev det jobb för mig...
Och efter jobbet så var jag med Johanna och åt på donken igen...
Efter nån timme så kom Elin, så var jag med henne och vi gick till donken på Götgatan, men jag åt inget ;)

Sen var hon hos mig ett tag, men nu är min fru på väg hem? eller till killen? :S
vi får se vad som händer....

Nu ere iaf dags för mig att sova, jag har ju ändrat så att jag inte har någon sovmorgon utan har italenska kl 10..

Men jag är ändå bäst kan några ord ju :P
CIAO BELLO, TI AMO, de är ändå de viktigaste orden

Juste om bara 16 dagar kvar tills min älskling kommer hem ifrån Italien
Ciao så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0