Bilder ifrån Midnattsloppet

God morgon/ eftermiddag
Jag har precis vaknat och ska göra mig klar för pizza om en timme =)
helt nice :)
Igår blev det ju lite sent först dansade jag tills klockan 23 och sen så åkte jag hem och kollade på
Sex and the city the movie och gissa om den va bra?
Jag höll på att dö så bra var den.. Nee men tycker man om sex and the city så tycker man om filmen också?
det gjorde iaf jag...

Pappa och en annan kille har tagit lite bilder ifrån Midnattsloppet som jag kommer lägga upp..
Men sen har även min fru tagit en del bilder som kommer upp senare under dagen...
Jag ska försöka blogga lite mer märker att jag inte bloggar så mycket. så mer blir det framöver :)



Mer bilder kommer sen

Ciao så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0