21 avsnitt

Det blev inte söndags filmen som gick på 3an utan det blev istället 21 avsnitt utav how I met your mother.
Folk kanske tycker att jag är lite konstig som sitter framför datan så länge och kollar på filmer och serier, men när jag tycker om något så tycker jag om något och då måste jag se så mycket om det bara går.....


Så min dag idag har inte vart den bästa jag har bara suttit framför datan och så har jag städat lite...

Imorgon är det skoa. Som tur är så har jag ingen engelska så jag börjar kl 11.50 anska skönt. Men ska upp tidigt för att ifxa mig och allt ändå...
Måste var lite pigg ska ju jobba efter skolan...
Ska ni göra något trevligt imorgon?

Ciao så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0