Vår vackra stad Stockholm

Hej Hej!

Nu har jag kommit hem...
först var jag i skolan hade bara två lektioner så det var skönt..
Det gick ju bra på redovisningen oxå =)

Jag och Sanaz gick och åt på pizza hut
fan vi är riktiga tjockisar =)
men men sen gick vi runt i vår vackra stad. kollade i olika affärer och så...
Sanaz köpte en massa saker..

Medan jag typ bara kollade jag är speciell och måste va 100% säker när jag köper något annars blir jag ledsen och brukar ångra mig men då är det alltid försent...
Är det bara jag som är så?

Men men Nu har jag bokat tid i tvättstugan så jag ska ner nu. Egentligen ska jag börja klockan 15, men det var ingen där så jag tänkte börja lite tidgare...
men men

Skriver mer sen

Ciao så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0