Var hos min kille men han var inte där

I fredags åkte jag till min kille i Åkersberga. Men det roliga är att han inte var där...
Han är ju i Italien som alla vet, men jag hälsade på hans familj.
De kom nämligen hem ifrån Italien i lördags..
Jag fick lite fina presenter utav min kille
image26
Jag fick ett jätte vacker påskägg, shampoo, balsam och en sjöhäst...
Varför jag fick Shapoo och basalm är för att jag älskar doften och deras shampoo finns inte i Sverige. det är doften av vanilj och al latte....
Så ett stort tack till min amoo...

Senare på kvällen när jag var där var det jag som lagade maten...
Jag lagade min berömda kyckling..
Den var inte lika god som den brukar vara men den var fortfarande god (du kanske får smaka någon dag)...

Senare sov jag och Bartolomea tillsammans. Eller vi sov inte ens vi var uppe tills klockan 5 på morgonen då vi bara snackade en massa skit.. Jag tro ändå hon hade roligt. för det hade jag iaf....

image27
Jag och Burtil som jag kallar henne sommar 2007 =)

Det var allt jag hade Ciao så länge..

Kommentarer
Postat av: Bartolomea

haha jaa du gumman dt var faktiskt väldigt trevligt, speciellt när vi trodde att min mamma va en
ínbrotts tjuv och vi gick upp för att slå till den männskan haha :D
hoppas du kommer på lördag så jag har en sovkompis igen haha :)

peace out

2008-04-01 @ 22:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0