Tjuvlyssna är något som jag är bra på

Jag tycker att jag är ganska bra på att lyssna på folk när de snackar med andra..
Vissa blir rädda en tjej flyttade på sig igår, jag tror hon tyckte att jag stirrade för mycke men de
tycker jag inte att jag gjorde...
Detta var iaf vad som hände idag ganska kul men ändå tragiskt.

Idag satt jag på tåget och då sitter de en kille brevid mig som snackar i telefon med sin kompis. Efter några stationer stiger en annan kompis ombord på tåget..
De har inte sett varandra på jätte länge verkade det som...
Iaf så säger killen som stiger på...
- Vart ska du?
- Jag ska till frugan
-Har du tjej nu?
- Aaa fan
-  Hur länge har ni varit tillsammans?
-  Snart två månader, men jag ska göra slut nu...
- Varför?
 - Jag är inte kär och jag vill ha frihet.


Detta tyckte jag var ganska kul..


Jag har ju vart med min kille i 4 år snart och jag känner inte att jag behöver ha någon frihet?

eller jag tycker faktiskt att jag har en stor frihet ändå..

Det var iaf vad jag hade för mig

Ciao så länge<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0