Sova med Burtil?

Nu ere iaf dags för mig att sova igen..
får se ifall det blir med Burtil denna gång igen...
Måste bara berätta lite om vad vi har gjort idag.

Vi har iaf gått och handlat med hennes mamma som ni vet. och vi tog med oss hela kundvagnen hem..
Efter att vi lastat av allt tog vi ned den till stället eller rättare sagt så åkte vi ned hahah det var ganska kul kände mig som 10 igen :P

Burtil är en ganska jobbig person måste jag säga hon fick inte ut sin mammas 5 kr som varfast i vagnen så hon flippade och skulle inte lämna stället tills hon hade fått tillbaka 5 kr vi gjorde typ allt hon la till en ny 5 a som nästan fastnnade oxå men fick ut den tack och lov.
och sen så lyckades jag rädda dagen med att ta ut 5 kr =)
jag är så bäst...

men men nu ere dags för mig att gå ned till sängen

Ciao så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0