Snö fy fan

God morgon nu är jag uppe och klar för att åka till skolan.
Trött som vanligt. Kollade ut och det är snö fy fan tycker synd om alla som lagt ned vinterjackan i k'ällaren eller liknande tur att jag fortfrande använder min...

igår gick jag och la mig tidigit igen klockan 23 jag tycker iaf att det är tidigt.
Idag ska jag åka till skolan har typ ett prov idag som jag inte kommer göra förens jag har fixat så att hela betygsskalan står med vilket det inte gör idag.
Iaf efter det ska jag jobba och sen ska jag åka hem till Burtil...
I morgon ska nämligen Burti följa med mig till skolan och kolla hur det går till hos oss.

Men men nu måste jag dra
skriver mer sen när jag är i skolan

Ciao så läne<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0