Mamma fyllde år

Igår blev det ingen lungt fredag för min mamma fyllde år så vi var där hela släkten kom dit redan vid 4. Min morbor och hans familj var tvungna att gå tidigare för de skulle se matchen..

Iaf så blev det kyckling mamma gör alltid kyckling ,lättast att göra och något som alla tycker om..

Det blev iaf talang för mig =) ett as roligt program hahah =)

Sen så när hela släkten gått kom lite folk som drack vin och hade det trevligt.

De skulle gå på g senare emot kvällen och det var så kul för när mammas tjej skulle ut så var hon tvungen att kissa, så jävla roligt för vi satt på tunnelbanan och hade jätte roliga miner. men de fick iaf gå av sen hahah. ...

Det var min roliga dag ifrån igår.

Idag ska jag inte gör något speciellt jag ska bara ta det lungt hoppas jag..
Blev inge samba för mig orkade inte gå upp.

Har inte heller pratat med min kille i telefon på 2 dagar känns jätte hemskt..
 
Nu ska jag iaf kolla på lite disney tror jag...

Ciao så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0