Linda är kvar

Nu ere dags för mig att säga god natt..
Imorgon har jag ännu en oviktig dag framför mig ska bara ligga i sängen =)

Ibland ere ganska skönt att inte ha några tider att passa eller någon att se bara vara hemma och ta det lungt.
Men ibland är det så hemskt oxå att inte ha någon som sover intill en=(

Idag kollade jag på körslaget är glad att Linda är kvar hon är fan bäst =)
och efter det var de Helnes små underverk en jätte bra film måste jag säga börjar nästan gråta då jag saknar min kille så mycket :/ <3

Tidigare har jag gjort ett sånt där test på facebook för att kolla vilken ålder man är och jag är 27 kanske inte är så bra?

Nu ska jag iaf sova skriver imogon

Ciao så läne<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0