kth karnevalen

Nu sitter jag i skolan och har håltimme.
Har haft det ett bra tag nu..
Orkar inte med denna dag..
På morgonen orkade jag verkligen inte gå upp.
jag gick upp 15 minuter innan jag skulle gå hemifrån så det var bara att stressa på med allt.
Jag är fortfrande sjuk och nu när jag gick till skolsyter så kan det bero på att jag är allergisk emot något.
Hoppas inte, men om jag skulle vara det så vet jag iaf varför jag är sjuk hela tiden.
Men men.
Hade matte prov idag jag tror att det gick rätt så bra..
Idag blir det korv stroganoff med ris i skolan så det blir nog bra.


Ikväll ska jag inte göra något speciellt vill gå ut, men jag behöver verkligen sova.
Jag känner att jag stressar för mycket.
Så ikväll blir det kolla på Talang på 4an det blir nice =)
och ska försöka laga min sama bikini så den blir klar inför kth karnevalen

Imorgon har jag samba så måste upp tidigt där med så kommer lägga mig tidigt ikväll hoppas jag..
skriver mer sen när jag kommer hem.

Idag slutar jag tack och lov vid 12.30 eller något galet skönt =)

Ciao så länge<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0