Kärlek igen


Oh nu har jag kommit till denna period då jag sitter hemma och har tråkigt.
Och alltid då jag har tråkigt ringer jag min amo..
Men nu är han inte här och han är inte i sitt hem i Italien heller så jag kan inte ringa dit..
Jag saknar att ha någon som håller om mig. Någon som kliar mig. Någon att bara titta på..
Nu liggger jag ensam om kvällarna i min stora säng och det är hemskt.

Jag längtar verkligen tills den 17 juni då jag får träffa min kärlek igen...

Det är verkligen jätte hemskt att inte ha någon att pussa, krama eller hålla om =(

Är det någon som känner det jag känner?

Aja

Ciao så länge <3


Kommentarer
Postat av: Sara

[Svar] hehe, tack :) (känns iofs dumt att säga tack, för det är ju inte min förtjänst att de är söta). men, tack ;).
/S.

2008-04-03 @ 19:02:32
URL: http://saraannahelena.blogg.se
Postat av: E och J

haft en bra dag? =)

2008-04-03 @ 19:43:44
URL: http://BEAUTIFULBEATIFIC.blogg.se
Postat av: AsmieSpasmieDasmie

Nä, jag känner inte det du känner.. hahaha

2008-04-03 @ 23:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0