Jakans skiva!

Tjena Tjena!

Idag har jag vart upptagen hela dagen därför har jag ej skrivit.
Dagen började med att jag var hos min kusins make up studio och hon fixade mitt face =) de var nice...
Efter de åkte vi hem till henne och åt lunch bästa paprika med fetaost åt vi =)

Sen gick jag och jobbade hoppas att jag gjorde rekord idag :D

Och efer jobbet träffade jag min Fru Magda och vi gick till Jakans skiva eller cankurds skiva =)
men det var helt ok synd att mina snyggingar gick hem så tidigt bara men men...

Imorgon har jag bara en lektion så det känns så onödigt att åka till skolan =(
men man måste dit så...

ska sova nu så jag kommer upp till skolan

Bilder från idag lägger jag upp senare ;)
Ciao så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0