Hur min vacka dag har varit =)

Idag har min dag varit strålande =)
först så åkte jag till skolan var på lektionen i 20 minuter sen slutade vi =)
Jag och Sara åkte med hennes kompis Fia till Upplands Väsby fy fan va de ligger åt helvete :P
hahah
men iaf Sara och jag var där för att kolla på tatueringar och Sara har till och med bokat tid så de e nice =)
Bästa var bara att Sara var tvungen att ändra tiden för att hon skulle kröka den dagen hahahah så jävla rolig...

Sen har jag även jobbat det var rligt som vanligt :P
Pratar med nya människor så de är kul...
Imorgon har jag prov fy fan så snart ska jag lägga mig..

jaja

Skriver mer imorgon om Fame som jag ska gå på...
Ska försöka sitta längst fram så jag kan ta några snygga bilder och video =)

Ciao så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0