Hinner inte =(

Sitter fortfrande kvar i skolan vi slutade halv 2, men det känns som om man har jätte mycket kvar att göra. jag måste göra en sak om jobbet till imorgon, men den gör jag på jobbet så det är skönt.
Sen så har jag hur mycket som hälst i so som ska vara klart tills på torsdag.

Det jobbiga är ju att jag jobbar 4 dagar i veckan så om jag har något som ska vara klart under dagarna måste jag göra de när vi har slutat. Annars hinner jag inte med något.

Kom på att jag har engelska lexa tills torsdag oxå, det får jag ta och göra nu..

Provet tror jag gick ganska bra känndes som det iaf så det är skönt två prov avklarade...

Nu måste jag fortsätta med so och engelskan...

lägger in ett video inlägg när jag kommer hem

Ciao så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0