Fjortisar på tåget

Nu är jag äntligen hemma.
Det är skönt att komma hem speciellt när jag var så trött att jag inte ens orkade gå upp idag nästan.
Jag tycker att det är kul att åka tåg.

Idag åkte jag hem med Sanaz, och när hon gick av så stigeg det på en massa tjejer dom såg ut att vara ca 10, 11 år.
 Iaf så satt det två killar brevid dom och dessa tjejer var ganska jobbiga. Det var 5 tjejer och det fanns bara 4 platser lediga på tåget, så de kollade runt i tåget. Där finns det 5 platser ropade en tjej och då gick de dit. De kommer sedan  tillbaka för att det fanns bara 4 platser eller någåt liknande.
Iaf sen så hittade dessa tjejer platser i tåget där de kunde sitta 5 st.
Dessa två killar tyckte att tjejerna var fjortisar för att tjejerna hade massa smink och var typ 11 år och skrek. 
Killarna sa då fan tänk när jag får barn då kommer barnet att puta med läpparna redan när hon är två. 
För kolla på alla dessa fjortisar de blir bara yngre och yngre....


Tyckte jag var lite kul iaf :P

aja


Ska sova en stund då jag är jätte trött ska ringa killen och kolla om han är hemma först..


Ciao så länge<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0