Erotica

Nu har jag kollat  på talang och även pratat med killen.
Skriver typ i vaje inlägg att jag saknar honom men det är faktist något man gör =(
men men..

Oh jag såg i metro idag att erotica ska komma och jag har väntat 1 år på att mässan ska komma så det är spikat att man ska dit, frågan är bara med vem? :O
säkert Elin =)

Jag börjar bli trött igen.. Även har jag somnat i 5 timmar jag slutade prata med killen klockan 3 och sov tills klockan 8 och är nu trött.
Imorgon är det samba ska kolla på eftersom att killen säger att jag inte får vara med för att jag är sjuk =(
Det blev heller inget fixande utav samba bikinin.
Men jag ska iaf lägga upp de båda så får ni se vilken ni tycker att jag ska ha..
Nu ska jag sova tror jag om jag inte hittar något roligt att göra

Ciao så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0