Desperate housewives

Nu har jag äntligen sett på min favvoserie oh den är verkligen bäst men det finns så mycke bra som går på tv nu, tyvärr hinner jag aldrig se något eftersom att jag jobbar.
Ar glad att jag är ledig på torsdag för då är det  I sanningens ögonblick och det programmet är så bra, men jag förstår inte hur folk kan skämma ut sig så i tv inför hela Sverige. jag skulle aldrig vilja att hela svenska folket skulle veta om mitt privatliv det finns gränser på vad man får säga och inte får säga...

Iaf så såg jag Desperate och det är så jävla bäst fy fan vad jag verkligen har längtat efter att se dessa avsnitt. Jag tror jag har väntat i 3 månader om inte längre så äntligen =)
Tack och lov att de äntligen börjar sända programmen igen =)
image45
Nu ska jag iaf sova imorgon ska jag åka till min kusin Helena som ska sminka mig och hon kommer noppa mina ögonbryn jag kommer verkligen att dö det är något som jag inte tål...

Men men vi ses

Ciao så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0