Blev nästan slagen

Kom precis hem ifrån bion..
Jag och Burtil gick och såg ¨superhero movie vilket jag tyckte var en jätte dåig film, eller inte jätte men dålig.
Det fanns iaf folk som skrattade så filmen kanske inte var så dålig ändå..
Jag tycke iaf inte om filmen..

När jag är på väg hem så går jag ju ifrån Sergel till Centralen och då ser jag min bror lufffa med en massa folk och eftersom att det regnar så har jag min luva på mig och går fram och puttar honom.
Han ser ju självklart inte att det är jag och hans kompisar springer bakom honom och ska typ slå mig när han ba eyy grabbar de e min syrra..
Helt roligt..
Så jag och Burtil fastnade där en stund har ju inte sett han sen den 16 mars och har har dessutom piercat tungan helt sjuk....

Jag undrar egentligen vart alla föräldrar är visst klockan var bara 21 men plattan vad är det för ställe som man hänger runt?
Helt sjuk iaf.
Förstår inte vad min bror gör där med alla hans kompisar..

När vi sedan gick ned mot rulltrappan bröjar en tjej från Lugna Gatan prata med oss. Hur är det tjejer är allt bra och bla bla bla som om man vore 12 lite töntigt men det är iaf bra att de gör sitt jobb....

Det var allt som jag hade att bjuda på än så länge

Ciao så länge<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0