Bikini och linne =)

Eftersom att jag inte skrivit på jätte länge tänkte jag berätta vad jag gjort denna vecka...

Jag gick ju och testade kläder i onsdags eller jag provade aldrig kläderna utan bara tog det jag skulle ha...
Så nu är jag klar inför Kth det är bara ett problem kvar jag har inte ens dansat Maracatu så vi får se hur det går tack och lov har jag två timmars träning på lördag så då kanske jag kommer bli bättre på de..
Som ni alla vet ska jag vara Indian så jag ska ändra lite i kläderna sen får pappa ta kort på mig så jag kan lägga in i bloggen hur jag ska se ut =)

Jag har även handlat lite under helgen...
 Jag var med Burtil  och hennes mamma i fredags och med moster lör & sön.

därför har jag inte vart inne på datan något...



Jag och min kusino Mathila har blåst massa bubblor =)

Nu kommer allt jag köpt och gjort
 
Jag och Mathi blåser bubblor <3
image38image40

Bikini H&M =159 kr
Linne Gina tricot = 99 kr

Det var allt jag hade o bjuda på

Ciao så länge


Kommentarer
Postat av: sanaaz

jävla härmapa :P

2008-04-29 @ 16:06:50
URL: http://sanaaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0