Bästa filmen

Just nu tittar jag på pretty women en utav de bästa filmerna. Självklart har jag filmen hemma, men jag har inte ens kollat på den. Jag köper massa filmer men sen ser jag inte ens på dom.. :S lite konstig jag vet men vad ska man göra?

Jag var ju på de där gay stället tidigare. Det handlade om att komma ut, men jag tyckte inte att det var så jätte intressant trodde att det skulle vara människor som berättar om hur de kom ut och såvidare men det var inga människor som sa något.. Tråkigt tråkigt =(

Efter det gick jag mamma och hennes tjej och åt på ett ställe på Söder, det var helt ok jag åt iof inget eftersom att jag hade ätit hemma. Jag åt lite pommes det var nice iaf...

Imorgon lägger jag upp en lista på vad jag kommer göra under nästa vecka ( har en massa saker som jag ska göra)

Men nu ska jag se klart på filmen som jag sett så många gånger...

Ciao så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0